måndag 15 juni 2009

Gwyneth Paltrows hus i The Hamptons







Bilder från Hollyscoop

Fick se att Maria Soxbo på bloggen Husligheter.se hade med en bild från den amerikanska skådespelerskan Gwyneth Paltrows hus i The Hamptons. Bilden fångade genast mitt intresse och jag fick se att vi hade samma smak - kan du tänka dig? Jag älskar färgerna och de välarbetade detaljerna som till exempel sänggaveln. Nu har ju jag inte ett hus i The Hamptons (än), men det är i alla fall gratis att inspireras. Gör det du också!

4 kommentarer:

Katarina sa...

Jättefint! Men man undrar ju om någon verkligen bor i huset? Ser mer ut som ett stajlat inredningsreportage ;) Kul att du gillar vad jag gjort med stugan. Synd att jag inte har några bra "före" bilder att visa också.

hjartesmil sa...

fantastisk fint hus! åh.

M sa...

Verkligen jättevackert ...!

De underbara färgerna i möbler, textilier och tapeter är så finstämda och feminina och blir en fin kontrast till det tuffa svarta i den öppna spisen och köket.

Man kanske borde göra om litet oftare hemma .....!?

Alexandra Karlsson sa...

Hej kusinen! Jag såg att du hade skrivit till mig på bloggen. Va gulligt av dig att fråga om vi ville komma till Stigtomta. Tyvärr så har vi andra planer. Vi ska åka till Nykvarn. Men vi kommer jättegärna en annan gång :)

Trevlig midsommar!
Kram /kusin