onsdag 13 augusti 2008

Hej och hjärtligt välkomna till min nystartade blogg!

Efter att jag länge har inspirerats av andras bloggar och mitt eget bibliotek med idéer och tips började svämma över, bestämde jag mig för att starta min egen blogg!

Så länge jag kan komma ihåg har intresset för formgivning varit "the thing" för mig. Kreativitet av någon form har alltid varit mitt drivmedel. Jag ska nu försöka pressa in så mycket jag kan i den här bloggen för att dela med mig av den kreativa världen för andra.

Huvudämnena på denna blogg kommer framförallt att vara inredning och grafisk formgivning (som jag för övrigt jobbar med). Ämnen som arkitektur, mode, fotografi, illustration och smycken kommer troligtvis också att komma på tal ibland.

Än en gång välkomna och kika gärna in igen!


5 kommentarer:

SpyGalla sa...

Grattis till din nya blogg!

Marie Söderberg sa...

tack för din kommentar hos mej..det är så trevligt..KUL att du startat blogg. Välkommen i "gänget", vi hörs mera..ha det gott

Anonym sa...

Hej och kul att se din blogg! Jag kommer att följa den med intresse! :)

Anonym sa...

Hej gumman! Vad fin bloggen blev. Du är så duktig. Jag ser fram emot fler inspirerande inlägg! kram

Anonym sa...

Jej! Vad kul. Skola man kanske bli bloggfanatiker igen då :)