torsdag 9 juli 2009

Inramade pärlor


Foto Caroline

Är riktigt nöjd med mina inramade konstverk i form av pärlplattor. De kvadratiska ramarna hittade jag på Åhléns och passade perfekt i storlek till en normalstor pärlplatta! Ett tips är nu också att Åhléns har tag tre betala för två på alla sina ramar. Kanon tyckte jag när jag fick en extra till kommande pärlplattor.

Idéer på mönster tas gärna emot inför mitt kommande sommarpyssel. Har ju redan fått ett tips i form av ordspråk eller liknande. Ska nog ta och prova det tror jag.

2 kommentarer:

M sa...

Tjusigt - Carro och Mimou! En bra kombination.

Tavlorna skulle kanske bli ännu bättre med svarta ramar men de vita är helt OK också.

tina sa...

Vilken härlig blogg du har!

Angående inläggen i våra kökslådor så kommer de från Kvik. Men tror nog att man kan köpa dem på fler ställen. Märket heter Blum.

Trevlig helg!