måndag 22 mars 2010

Finaste presenten!

Visst är det väl bara jättekul när man får en oväntad present? I helgen har sambon varit på konferens i Versaille i Frankrike. Förutom att jag har varit avundsjuk på att inte jag fick åka till ett så vackert ställe som Versaille har jag ju naturligtvis saknat sambon här hemma. Imorse stod det dock, som lite plåster på såren för min ensamhet, en helt fantastiskt vacker låda på frukostbordet! Blev faktiskt lite knäsvag av den fina pastellfärgen med guldtryck. Inuti låg också de finaste påskäggen i choklad från Paris! Frågan är om man vill äta dessa fina ägg - känns lite synd att förstöra dem fina. Fast lite nyfiken är jag på att öppna dem, då man hör att det är något som skramlar inuti. Kanske ska man hålla sig till påsk i alla fall?



Foto Caroline

4 kommentarer:

Hanna sa...

Han börjar lära sig ;)
Hoppas att min sambo läser detta...

Alexandra Karlsson sa...

åh va spännande. Klart du ska öppna! Jag skulle aldrig kunna hålla mig så länge, spännande ^^,

M sa...

Ser verkligen smarrigt och vackert ut...
Se'n ska ni ha en verkligt bra Påsk, med eller utan ägg. Vi kommer ju inte att träffas då. Men det får vi ta igen senare.
Ha det så underbart och sköt om er, bägge två!!

emelie sa...

ååå vad han är gullig! å snart får ni dela solen tillsammans oxå <3