måndag 26 oktober 2009

Drömväskan just nu


Bild från marcjacobs.com

Är på jakt efter en ny handväska. Tidigare har jag varit ganska bra på att köpa billiga väskor. Tänkte att jag skulle investera i en lite mer hållbar väska - då billiga väskor har en tendens att snabbt gå sönder. Tycker dock det är väldigt svårt att hitta snygga väskor just nu, lite mycket för detaljer på de flesta för min smak. Har valt att rikta in mig på en mörkblå väska, för att komma ur det "svarta handsväskträsket" :) Svart väska är ju kanon och passar till det mesta, men så här till vintern har jag bara svarta jackor och då kan det vara snyggt att kontrastera med en annan färg på väskan tänkte jag. Min favorit just nu är den här blå snyggen från Marc By Marc Jacobs. Tiden får utvisa om jag vill lägga alldeles för mycket pengar på en väska, för att få den.

Inga kommentarer: