lördag 16 januari 2010

Äntligen tillbaka i bloggosfären!

Bild från Rörstrand


Foto Caroline

Måste börja med att be om ursäkt för att jag har varit borta så länge, förlåt mig bloggen. Med en hysterisk jobbhöst bakom mig behövde jag bara stänga av och bara ta det lungt under julledigheten. Och vet ni vad? Det funkade! Känner mig faktiskt riktigt utvilad och har massor av ny energi och lust till att ta tag i saker så som bloggen, träning, hemmet osv.

Som vanligt så fick jag fantastiska julklappar (tack alla fina!) som jag kan ha mycket nytta av. Bland annat fick jag en kompaktkamera som är liten och smidig och som man kan ha med sig överallt, perfekt för en bloggare. Fick även det här fina fatet som jag serverade mig själv frukost på i morse. Fatet kommer från Rörstrands nya serie Kulinara designad av formgivaren Hanna Werning. Tycker det är superfint. Den smaskiga frukosten bestod av a-fil med min egen müsli (solrosfrön, linfrön, russin och dinkelpuffar), en kopp grönt te, ett ägg, en skiva Linköpingsknäcke med ost och slutligen en apelsin. Gott och stadigt!

3 kommentarer:

Alexandra Karlsson sa...

Som vi har väntat :) Nu blev jag sugen på frukost också, hehe!

Anonym sa...

Kul att du har lite mer tid över för bloggandet igen. Hoppas det kommer att kunna fortsätta så ....!

Porslinet är jättevackert, både modernt och lite gammaldags på en gång. Man blir verkligen glad när man ser det. Skulle själv inte ha något emot att se några delar i mitt kök.

Fia sa...

Vad roligt att se att du har kommit igång i igen. Bloggen har varit saknad!! KRAM!