fredag 6 januari 2012

Nytt år - ny layout!

Äntligen! Sedan 2008 har min blogg haft samma utseende, och jag har många gånger tänkt att jag ska ändra layouten. Men jag har alltid det återkommande problemet med för lite tid. Känns skönt att ha tagit tag i det. I samma veva tänkte jag att jag skulle sätta lite liv i bloggen också. Förra året blev ett dåligt bloggår från min sida, men nu ska det bli andra bullar. Har ju upptäckt att man kan blogga från mobilen också (jag vet, jag är lite efter) så förhoppningsvis blir det lite mer frekvent.

Snart kommer en årssummering av 2011. Hoppas att ni även följer mig under 2012!
God fortsättning!

1 kommentar:

Hanna sa...

Snyggt! Och skönt att få något gjort som finns där på att göra-listan! Jag vill fixa min blogg också, men jag har också det där för lite tid-problemet! Kram!!