måndag 4 maj 2009

Sett på restaurang


Foto Caroline

I lördags var jag och sambon ute och åt på El Diablo här på Kungsholmen. Förutom fantastisk mat (kan verkligen rekommendera stället) och trevligt sällskap hade de även jättesnygga "slipade" vattenglas för oss att smutta vatten ur. Är nu tredje gången jag stöter på dessa glas på restaurang, så denna gång var jag tvungen att fråga var de kom ifrån. Till min besvikelse kom glasen från restauranggrossisten Snacksbolaget och vad jag förstår inte till salu för oss vanliga döda. Kan inte heller hitta dem i deras kataloger på nätet.

Så om det är någon som vet hur man som privatperson kan få tag på de här snygggingarna, give me a call! Ber om ursäkt om bilden är väldigt dålig kvalitet, men så blir det när jag fotar med min fantastiskt dåliga mobilkamera.

2 kommentarer:

Anonym sa...

kolla i deras nya barkatalog (den rosa) på sidan 119. Glasen heter Hobstar. Det går visst att handla där som privatperson om du hämtar sakerna på plats. ring och hör med dem först bara.

Livet de la crème sa...

Jag håller med om att dessa glas är riktiga snyggingar. Beundrade dem senast när jag var och åt middag på Tures. Bra tips ovan. Ha en bra söndagkväll!